Levelet írtam

 2010.01.23. 19:35

S már is helyesbítenem kell: nem levelet, emailt. Pedig nosztalgiával emlékszem még arra az időre, amikor borítékot címeztem, bélyeget ragasztottam s úgy adtam fel a - ha fontos volt ki tudja hányszor újraírt - levelet; aztán pedig lestem a postást, mikor érkezik válasz rá.

Szóval ma emailt írtam - és fülemben csengett Tatjana levelének eleje:

"Я к вам пишу - чего же боле?
Что я могу еще сказать?
Теперь, я знаю, в вашей воле
Меня презреньем наказать.
Но вы, к моей несчастной доле
Хоть каплю жалости храня,
Вы не оставите меня."

(csakazéris oroszul!)
 

és vége( na, erre már nehezebb lenne rákeresni!): "Vagy tépd szét ezt az álmodást kemény szóval. Megérdemlem. Végeztem! Átfutni nem merem" , bár a téma teljesen más.

Most jön az aggódás azon, hogy vajon értette-e. Vajon az ő nyelvén sikerült-e megfogalmaznom... Válaszol-e? S ha igen, akkor mikor?

S az utóbbi kérdés nyomán indult el a fantáziám: vajon, ha a középkorban elküldtem volna egy hasonló levelet (ez kb.250 km távolságra ment) mikor érkezett volna válasz?

Na, jó, akkor KÉT HÉT TÜRELEM.... ???

Nem lehetne még ma este?!

 

Címkék: levél türelem tatjana

A bejegyzés trackback címe:

https://spirea.blog.hu/api/trackback/id/tr581696089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spírea 2010.01.31. 21:21:34

No, egy hét már eltelt...

És kénytelen vagyok módosítani azt az "elvem", hogy amelyik emailre egy hétig nem jön válasz, annak a válasznak nem onnan kell jönnie.... Vagy de.

Spírea 2010.02.08. 11:18:19

A második hét is eltelt...
Morcos vagyok.
És kénytelen vagyok magamnak választ keresni.

audrey9 2010.02.08. 19:05:10

@Spírea: Morcos ne légy, de igazad van. Email -levelezésben "illik" másnapra válaszolni, különben postagalambbal is küldhetted volna, az tuti megfordult volna 2 hét alatt, sőt...

Spírea 2010.02.08. 22:43:05

@audrey9: Azé' még lehet, megpróbálom azt a postagalambot is......

Spírea 2010.02.18. 09:27:18

Te audrey9, nem lehet, hogy megdöglött az a galamb?

audrey9 2010.02.19. 13:19:47

@Spírea: hát lehet:( megfagyott a nagy hidegben:(, pedig hazavárták, ahogy Te a levelet. Szomorú vagyok:(-és most már igazán lehetsz morcos is...
süti beállítások módosítása